مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-06ورزشي

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب مان نمی ماند


دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری جهان با بیان این که همچنان شغل ندارم، گفت: دائما با خود می گویم اصلا چرا این همه سال وزنه زدم و تمرین کردم و ای کاش درس می خواندم و زودتر کارشناسی ام را می گرفتم تا به واسطه همین مدرک در ارگانی استخدام می شدم.

- ایسنا/خوزستان دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری جهان با بیان این که همچنان شغل ندارم، گفت: دائما با خود می گویم اصلا چرا این همه سال وزنه زدم و تمرین کردم و ای کاش درس می خواندم و زودتر کارشناسی ام را می گرفتم تا به واسطه همین مدرک در ارگانی استخدام می شدم.

سید ایوب موسوی در گفت وگو با ایسنا درباره سطح مسابقات در دسته 96 کیلوگرم در هفته دوم لیگ برتر در اهواز اظهار کرد: با توجه به حضور ملی پوشان در هفته دوم، رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد.

من علی رغم اینکه در هفته نخست، اول شده بودم، روز گذشته در رده سوم قرار گرفتم زیرا یکسری مشکلات داشتم و نتوانستم آن طور که باید وزنه بزنم، البته از عملکردم راضی هستم.

یک وزنه بردار مبلغ قراردادش را فقط می تواند خرج بدنش کند وی در پاسخ به این سؤال که یکی از گلایه های وزنه برداران پایین بودن مبلغ قراردادهایشان در لیگ برتر است و شما این موضوع را چطور می بینید؟ گفت: اگرچه مبالغ امسال بیشتر شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی واقعا جوابگوی مخارج یک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب مان نمی ماند

موسوی: چرا این همه سال وزنه زدم؟/از قراردادهایمان چیزی ته جیب مان نمی ماند