مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03اقتصادي

تجمع اعتراضی کارگران معدن خاک نسوز آباده به ناکارامدی مدیرعامل


برای اولین بار در سابقه طولانی معدن خاک نسوز استقلال آباده، کارگران در تجمعی اعتراض آمیز دست از کار کشیدند، کارگران در این تجمع نسبت به تصمیمات مدیرعامل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، روز گذشته کارگران و راننده های معدن خاک نسوز استقلال آباده با تجمع در ورودی معدن دست از کار کشیدند و اعتراض شدید خود را نسبت به ناکارآمدی مدیرعامل معدن، تصمیمات گرفته شده از سوی هیات مدیره، عدم توازن دستمزد و کار انجام شده، حذف برخی رفاهیات و .

اعلام کردند.

جامعه کارگری معدن خاک نسوز استقلال آباده با توجه به شرایط سخت کاری همیشه از بی حاشیه ترین کارگران شهر بوده اند اما تصمیمات اخیر در معدن دیگر صبری برای این قشر زحمت کش باقی نگذاشته و آن ها را به ستوه آورده است.

اکثر این کارگران سابقه کار بالایی داشتند و یکی از اعترضات آن ها کم شدن حقوق به دلیل موارد اداری در معدن به هنگام ثبت مدارک بوده است که حال بعد از چندین سال دود آن در چشم کارگران رفته و از حقوق ناچیز آن ها در این شرایط سخت ماهیانه مبلغ قابل توجهی کم کرده است.

برخی از این کارگران به خبرنگار فارس گفتند در این مدت هرگاه اعتراضی از سوی کارگری بلند میشد سریعا وی را فرامی خواندند و با گرفتن تعهد صدای اعتراض او را خاموش می کردند، چرا جواب مطالبه گری به جای پاسخ گویی و قانع کردن با ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی کارگران معدن خاک نسوز آباده به ناکارامدی مدیرعامل

تجمع اعتراضی کارگران معدن خاک نسوز آباده به ناکارامدی مدیرعامل