مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-01سياسي

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران در اردبیل برگزار شد


اولین  دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب در سالن شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل اولین  دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب در سالن شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبی، اولین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در سالن شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

امیر رجبی در ابتدای این دوره با اشاره به اینکه مسئولیت کانون های خواهران بسیار مهم است، گفت: کانون های مساجد استان اردبیل می تواند نقش مهمی در عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگ و هنر طراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این مطلب که زن در اسلام از ارزش و قداست خاصی برخوردار است، افزود: متاسفانه نگاه دنیای غرب به زن ابزاری است در صورتی که زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران در اردبیل برگزار شد

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران در اردبیل برگزار شد