مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-04فرهنگي

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟»، شوخی های پاک با روزمرگی


«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» نام تازه ترین ساخته سروش صحت است که میان کمدی های شبکه نمایش خانگی با استفاده از شوخی هایی با روزمرگی روایتی متفاوت و البته خاص پسند را ارائه کرده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه ـ سجاد رضایی مقدم: یک اثر سینمایی و یا یک سریال عمدتا خارج از قواعد ژانر است که عده زیادی از طرفداران از قشرهای مختلف یک اجتماع را در مقام تماشاگر به خود جذب کرده و مابه ازای اجتماعی ایجاد می کند.

این تعریف یک اثر کالت است.

ساخته جدید سروش صحت شاید بیش از هر مفهوم دیگری به یک کمدی کالت نزدیک باشد،  مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ شبیه به هیچ ژانری نیست و اتفاقا اثری درخشان برای مخاطبانش به حساب می آید، شاید جملات مخاطبان این سریال مؤید این نکته باشد.

این اثر از اساس برای جامعه مخاطب صحت تولید شده است.

سروش صحت جهان خود را در سینمایی جهان با من برقص به تصویر کشید و حالا در  مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ ادامه همان تصویر را در قالب یک سریال ساخته است، اصل و مبنای ایده این سریال همانی است که در اول هر قسمت خوانده می شود،   مگه تموم عمر چند تا بهاره؟، باقی مونده جز مختصری شاید عده ای سریال جدید صحت را فاقد داستان محوی و خاص بدانند، سریالی که خط داستانی و پیرنگ مشخصی ندارد و اتفاق محور جلو می رود، در اولین مواجهه این نقص متن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟»، شوخی های پاک با روزمرگی

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟»، شوخی های پاک با روزمرگی