مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-09حوادث

توقیف لندکروز میلیاردی و 900 کیلو بادام قاچاق در هرمزگان


با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر یک دستگاه خودرو لندکروزقاچاق 100 میلیاردی شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانده انتظامی بندرلنگه از توقیف وانت آریسان حامل بادام خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت آریسان حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این  وانت  900 کیلوگرم بادام خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 5میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت:  راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

لندکروز با پلاک جعلی توقیف شد با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر یک دستگاه خودرو لندکروزقاچاق 100 میلیاردی شناسایی و توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این باره بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر حین کنترل خودروهای عبوری محور کهورستان به سمت لارستان به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز مشکوک شده و دستور توقف دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف لندکروز میلیاردی و 900 کیلو بادام قاچاق در هرمزگان

توقیف لندکروز میلیاردی و 900 کیلو بادام قاچاق در هرمزگان