مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-28سياسي

شهید شمسی پور برای خدمت به مردم، روز و شب نمی‎شناخت


برادران شهید «حسینعلی شمسی پور» از شهدای علم و فناوری جهاددانشگاهی به مناسبت سالگرد عروجش با حضور در دفتر ایسنا یزد در مورد ویژگی ها و فعالیتهای این شهید جهادگر سخن گفتند.

- ایسنا/یزد برادران شهید حسینعلی شمسی پور از شهدای علم و فناوری جهاددانشگاهی به مناسبت سالگرد عروجش با حضور در دفتر ایسنا یزد در مورد ویژگی ها و فعالیتهای این شهید جهادگر سخن گفتند.

حسن علی شمسی پور برادر شهید در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: شهید شمسی پور بارها از سوی منافقین کوردل تهدید شده بود تا این که نهایتاً در صبح روز شنبه هفتم آذرماه سال 1360 مقابل دانشگاه علوم و فنون تهران از سوی این گروهک مورد سوء قصد قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: حسینعلی هفتم اسفندماه 1333 در یزد به دنیا آمد و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی به دلیل فقر خانوادگی، دوره راهنمایی و متوسطه را به صورت شبانه‎روزی ادامه داد و روزها در بازار فعالیت داشت به نحوی که همین مراودات با بازاریان انقلابی یزد، او را با علمای انقلاب به ویژه شهید آیت الله صدوقی آشنا کرد.

شمسی پور افزود: حسینعلی پس از گذراندن دوران سربازی در کرمان، در سال 1355 در رشته مهندسی الکترونیک در مجتمع تکنولوژی تهران پذیرفته شد و اقدامات زیادی مانند راه اندازی نمازخانه و کتابخانه و پایه‎گذاری هسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شمسی پور برای خدمت به مردم، روز و شب نمی‎شناخت

شهید شمسی پور برای خدمت به مردم، روز و شب نمی‎شناخت