مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:112023-12-04اقتصادي

گره نهضت ملی مسکن یاسوج به دست دولت باز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد راستا در نشستی که با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی مشکلات پرسنل و پروژه های راه و شهرسازی استان داشت در خصوص کمبود زمین در شهر یاسوج برای طرح نهضت ملی گفت: پیشنهاد من این است که دولت و وزارت راه زمین مورد نیاز در مرکز استان را از محل درآمد آب یا نفت استان خریداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: با توجه به اینکه 53 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در مرکز استان هستند و زمین کافی جهت احداث طرح نهضت ملی مسکن نداریم و لازم است بررسی این موضوع بصورت ویژه پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه زمین برای خرید اطراف مرکز شهر است تصریح کرد: در طرح نهضت ملی استان 14 هزار واحد در حال اجرا داریم؛ 7 هزار واحد روستایی در شهرهای بالای بیست هزار نفری داریم و در مجموع نسبت به میانگین کشوری عقب نیستیم.

 راستا در ادامه ارائه مشکلات این مجموعه خطاب به معاون وزیر عنوان کرد: حقوق کارکنان مجموعه راه نسبت به سایر ادارت پایین است، هر چند وزارتخانه پیگیر حل این مشکل است که امیدواریم با حل این مشکل، پرسنل با انگیزه و رغبت بیشتری خدمت کنند.

این مسوول گفت: در استان 40 درصد اعتبارات مربوط به پروژه های راه و شهرسازی است ولی در پرداخت ها و حقوق ها ما پایین تر از سایر ادارات هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره نهضت ملی مسکن یاسوج به دست دولت باز می شود

گره نهضت ملی مسکن یاسوج به دست دولت باز می شود