مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-11بين الملل

مدبر: اوکراین راهی جز مذاکره صلح با روسیه ندارد


کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل گفت: آمریکایی ها به غیر از مذاکره اوکراین با روسیه ممکن است مجبور به تغییراتی در سیستم حاکمیت اوکراین شوند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بصیرت نوشت: آمریکا طی ماه های گذشته در کنار کشور های اروپایی از جمله اصلی ترین حمایت کنندگان اوکراین بوده اند به گونه ای که حمایت های تسلیحاتی و مالی غرب از اوکراین بسیار برآورد شده است با این حال تا کنون اتفاق خاصی در جبهه اوکراین به نفع غرب رقم نخورده است، حال با وجود درگیری غیر مستقیم آمریکا در جبهه دیگری که در حمایت از اسرییل به نسل کشی در غزه روی آورده است این سوال مطرح می شود آیا اوکراین از چتر حمایتی آمریکا و غرب کنار رفته است؟ کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل به این موضوع پاسخ داده است.

روح اله مدبر کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در خصوص این موضوع که آیا با تداوم بمباران ها و حملات هوایی و جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آشکارای آمریکا و اروپا از اسراییل آیا اوکراین آنگونه که پیش تر متوجه توجه آمریکا بود امروز مورد توجه غرب نیست، گفت: مساله عملیات طوفان الاقصی و حمایت های آنچنانی آمریکا و غرب از اسراییل منجر به آن شده که حمایت تبلیغاتی و رسانه ای که تا پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدبر: اوکراین راهی جز مذاکره صلح با روسیه ندارد

مدبر: اوکراین راهی جز مذاکره صلح با روسیه ندارد