مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:052023-12-10حوادث

حضور 150 تیم پلیس در محورهای مواصلاتی گیلان همزمان با آغاز زمستان


جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، با اشاره به حضور یگان های امدادی و خدماتی در کنار پلیس راه و راهور در طرح زمستانه، گفت: بیش از 150 تیم در محورهای مواصلاتی طی ساعات مختلف حضور خواهند داشت.

- ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، با اشاره به حضور یگان های امدادی و خدماتی در کنار پلیس راه و راهور در طرح زمستانه، گفت: بیش از 150 تیم در محورهای مواصلاتی طی ساعات مختلف حضور خواهند داشت.

سردار حسین حسن پور امروز، 19 آذر در گفت وگو با ایسنا در شهرستان لنگرود، با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس از فردا، اظهار کرد: پلیس راه و پلیس راهور همه ساله قبل از آغاز فصل زمستان، طرح زمستانه را به مدت سه ماه اجرایی می کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های خدماتی و امدادی در کنار پلیس در محورهای مواصلاتی حضور دارند و کنترل عبور و مرور در فصل سرد را انجام می دهند، گفت: در راستای برنامه ریزی فرماندهی نیروی انتظامی استان، پلیس راه و راهور در تمامی محورهای مواصلاتی حضور پررنگ خواهند داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به حضور یگان های امدادی و خدماتی برای جلوگیری از تصادفات و مدیریت حوادث به ویژه در زمان بارش برف و باران، اضافه کرد: امیدواریم امسال هم مانند سال گذشته موفق به کنترل تصادفات و حوادث جاده ای به واسطه لغزندگی محورها شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 150 تیم پلیس در محورهای مواصلاتی گیلان همزمان با آغاز زمستان

حضور 150 تیم پلیس در محورهای مواصلاتی گیلان همزمان با آغاز زمستان