مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-21اقتصادي

بررسی آلایندگی زیست محیطی کاشی کسری کردستان در کش و قوس تصمیمات کارگروه تسهیل


موضوع آلایندگی زیست محیطی شرکت کاشی کسری سنندج در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد و مدیران نسبت به تعیین تکلیف آن تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دویست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان با 13 دستور کار مختلف برگزار شد.

تعدادی از دستورکارهای این جلسه به مصوبات جلسات این کارگروه که در ماه های گذشته در برخی شهرستان های استان از جمله سقز تشکیل شده بود، اختصاص یافت.

اجرای 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از جلسات برگزار شده تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت و گفت:  207 جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده که یک هزار و 829 پرونده مطرح شده و سه هزار و 237 مصوبه هم به تصویب رسیده است.

بختیار خلیقی با اعلام اینکه تاکنون 70 درصد مصوبات این کارگروه در استان اجرا شده، افزود: اجرای مابقی مصوب نیز در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تاکنون برای 21 هزار و 862 نفر شغل تثبیت شده است و در نهایت نیز با اجرای کامل مصوبات این میزان اشتغال به 23 هزار و 784 نفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آلایندگی زیست محیطی کاشی کسری کردستان در کش و قوس تصمیمات کارگروه تسهیل

بررسی آلایندگی زیست محیطی کاشی کسری کردستان در کش و قوس تصمیمات کارگروه تسهیل