مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-25ورزشي

الهلال، طرفدار پرسپولیس در مصاف با النصر!


قرار بود کاروان تیم پرسپولیس سه روز زودتر وارد ریاض شود که با کارشکنی مقامات عربستانی، انجام این سفر لغو و به صبح روز یکشنبه 5 آذر موکول شد؛ که برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی خواستار برنده اعلام کردن پرسپولیس در مقابل النصر شدند.

- برخی از هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان درپی لغو سفر پرسپولیس به ریاض خواستار برنده اعلام کردن این تیم از سوی AFC شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، تیم های فوتبال النصر و پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 دوشنبه 6 آذر از ساعت 21:30 در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف هم می روند.

در همین حال قرار بود کاروان تیم پرسپولیس سه روز زودتر وارد ریاض شود که با کارشکنی مقامات عربستانی، انجام این سفر لغو و به صبح روز یکشنبه 5 آذر موکول شد.

تیم های النصر و الهلال دو رقیب سنتی در عربستان شناخته می شوند و همواره هواداران این دو تیم با یکدیگر کُری خوانی دارند.

پس از لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی خواستار برنده اعلام کردن پرسپولیس در مقابل النصر شدند و از مدیران پرسپولیس خواستند تا از این باشگاه به نهادهای مرجع شکایت کنند.

در مقابل هواداران النصر پاسخ الهلالی ها را داده و گفتند چه الزامی وجود دارد که کاروان پرسپولیس در حالی که سه روز تا آغاز برگزاری مسابقه زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال، طرفدار پرسپولیس در مصاف با النصر!

الهلال، طرفدار پرسپولیس در مصاف با النصر!