مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03پزشكي

500 خدمت پزشکی رایگان در روستای دولت آبادآقا قم ارائه شد


گروه جهادی سفیران سلامت استان قم با حضور سه روزه در روستای دولت آباد آقا، به ارائه بیش از 500 خدمت پزشکی، دندانپزشکی و فرهنگی پرداختند.

- محمد درامامی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: گروه جهادی سفیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی3 به مدت سه روز در روستای دولت آباد آقا بخش قمرود، در دو بخش فرهنگی و درمانی خدمات رسانی کردند.

مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با بیان اینکه 64 جهادگر در این اردو حضور داشتند، گفت: طی این سه روز 350 خدمت دندانپزشکی شامل غربالگری، عصب کشی، ترمیم، جراحی، جرم گیری، اندو، فیشورسیلانت و رادیوگرافی برای اهالی این روستا به صورت رایگان ارائه شد.

وی اضافه کرد: همچنین جهادگران در بخش پزشکی به ارائه 130 خدمت همچون ویزیت پزشک عمومی، ویزیت متخصص مامایی، غربالگری فشار و قند خون، اهدای داروی رایگان پرداختند.

درامامی ضمن معرفی کارگاه های آموزشی خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه های آموزش بهداشت و خودمراقبتی برای گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، برپایی اتاق کودک و بازی، برپایی برنامه های متنوع فرهنگی برای اهالی روستای دولت آباد آقا و جهادگران از دیگر برنامه هایی بود که در این سه روز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 خدمت پزشکی رایگان در روستای دولت آبادآقا قم ارائه شد

500 خدمت پزشکی رایگان در روستای دولت آبادآقا قم ارائه شد