مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-28اجتماعي

همدان تا 5 روز آینده بارندگی ندارد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از فردا تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای کمینه در اکثر نقاط استان به زیرصفر می رسد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از فردا تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای کمینه در اکثر نقاط استان به زیرصفر می رسد.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: شب گذشته بارش خفیف و پراکنده باران را در برخی از نقاط استان داشتیم که بیشترین مقدار بارش از ایستگاه باران سنجی جزوان کبودراهنگ و به میزان 6 میلی متر گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل ها، تا ظهر امروز هم بارش های خفیف و پراکنده باران را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت و از بعدازظهر امروز کاهش ابر را در آسمان استان داریم و از فردا تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از نظر تغییرات دمایی، از امشب با کاهش ابر و استقرار هوای نسبتاً سرد دمای کمینه در اکثر نقاط استان مجدداً به زیر صفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان تا 5 روز آینده بارندگی ندارد

همدان تا 5 روز آینده بارندگی ندارد