مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 01:152023-12-20اقتصادي

افتتاح فاز دوم کشت و صنعت شهرستان بروجرد در دهه فجر امسال


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با افتتاح فاز دوم شرکت کشت و صنعت بروجرد، سالانه 120 هزار تن محصول کشاورزی در این شرکت تولید می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با افتتاح فاز دوم شرکت کشت و صنعت بروجرد، سالانه 120 هزار تن محصول کشاورزی در این شرکت تولید می شود.

سید عماد شاهرخی 29 آذرماه در بازدید از واحد صنایع تبدیلی کشاورزی یک شرکت کشت و صنعت بروجرد، گفت: این واحد یکی از واحدهای نمونه تبدیلی کشاورزی کشور در حوزه تولید مکمل و کنسانتره خوراک دام و طیور و انواع خوراک آماده دام، طیور و آبزیان است که نمونه ای بارزی از اشتغال آفرینی به شمار می رود.

وی با اعلام رضایت از روند کار و اشتغال مستقیم 42 نفری این مجموعه، گفت: این واحد به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه خوراک دام و طیور استان است.

شاهرخی افزود: سالانه 60 هزار تن محصولات کشاورزی در شرکت کشت و صنعت بروجرد تولید می شود که با افتتاح فاز دوم آن در دهه فجر امسال این مقدار به 120 تن محصول در سال افزایش می یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با افتتاح فاز دوم واحد صنایع تبدیلی کشاورزی شرکت کشت و صنعت ماددانه شهرستان بروجرد، ظرفیت اشتغال آن به 73 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دوم کشت و صنعت شهرستان بروجرد در دهه فجر امسال

افتتاح فاز دوم کشت و صنعت شهرستان بروجرد در دهه فجر امسال