مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-23فرهنگي

صنعت سینمای استانی باید احیا شود/ مقدمات شکل گیری انجمن های صنفی استانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خزاعی در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان در دیدار با فعالان و سینماگران این استان با اشاره به توانمندی های سینمایی گیلان گفت: - رییس سازمان سینمایی کشور در جمع سینماگران استان گیلان مطرح شد؛ صنعت سینمای استانی باید احیا شود/ مقدمات شکل گیری انجمن های صنفی استانی رییس سازمان سینمایی، با هنرمندان و فعالان سینمایی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خزاعی در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان در دیدار با فعالان و سینماگران این استان با اشاره به توانمندی های سینمایی گیلان گفت: واقعیت این است شور و هیجان و انرژی خوبی در استان ها وجود دارد، اما در ادوار گذشته، چندان به این توانمندی ها توجه نشده است.

وی با اشاره به تحولات و اقدامات صورت گرفته در حوزه های توسعه و رونق سینما گفت: باید سینما را تبدیل به گفتمان و نیاز ملی کنیم، مانند بستر های اجتماعی شهری از قبیل پارک، مدرسه، ورزشگاه، زیرا سینما به دلیل کارکرد های فرهنگی، تفریحی و آموزشی از اهمیت مضاعفی برخوردار است و باید این جایگاه را در سطح ملی و استانی بازتعریف کرد.

خزاعی حمایت از سینما در بخش های خصوصی را از جمله اولویت های سازمان سینمایی عنوان کرد وگفت: پیش تر در حوزه استان ها قول د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت سینمای استانی باید احیا شود/ مقدمات شکل گیری انجمن های صنفی استانی

صنعت سینمای استانی باید احیا شود/ مقدمات شکل گیری انجمن های صنفی استانی