صدرنشینی پوشاک در جستجوهای یلدایی دیواربیشترین سهم این جستجوها متعلق به زیردسته های لباس و پوشاک است. 68 درصد کل جستجوهای یلدایی کاربران دیوار در این زیردسته ها بوده؛ و البته که سهم «کفش و لباس بچه» بیشتر از نصف این جستجو ها و طبعا بیشتر از «لباس بزرگسالان» است. - بیشترین سهم این جستجوها متعلق به زیردسته های لباس و پوشاک است. 68 درصد کل جستجوهای یلدایی کاربران دیوار در این زیردسته ها بوده؛ و البته که سهم کفش و لباس بچه بیشتر از نصف این جستجو ها و طبعا بیشتر از لباس بزرگسالان است. فکر می کنید کاربران دیوار برای شب یلدا، بیشتر چه چیزی را جستجو کرده اند؟ خوراکی؟ تجهیزات و لوازم یلدایی؟ نه! هیچ کدام از این ها! 68 درصد جستجوهای مرتبط با یلدا، در زیردسته های لباس و پوشاک انجام شده. از آن طرف هم اهالی استان های قم، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نسبت به جمعیت شان بیشتر از همه آگهی یلدایی منتشر کرده و کاربران بوشهر، کرمان و کردستان هم بیشتر از همه به آگهی هایی از جنس یلدا واکنش نشان داده اند. معمولا یلدا را به هندوانه و انار و تنقلاتش می شناسیم و نونوار شدن بیشتر ما را به یاد نوروز می اندازد. اما داده های دیوار، می گوید بسیاری از کاربران اتفاقا یلدا را هم نونوار می خواهند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |