مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-23اقتصادي

427 نفر در مالخلیفه متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند


مدیرکل راه و شهر سازی چهارمحال و بختیاری گفت: در شهر مالخلیفه 427 نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد تا امروز 154 نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حسینعلی مقصودی صبح امروز در نشست شورای اداری مدیران شهرستان فلارد گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین های ملی واقع در حریم شهر را از منابع طبیعی تحویل گرفتیم و الحاق به محدوده در مرداد و شهریور ماه در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 33 هکتار طرح تفکیکی اراضی انجام شده که در صورت تایید در کمیسیون ماده 5 این اراضی در اختیار بنیاد مسکن به عنوان کارگذار قرار می گیرد.

مقصودی با بیان اینکه در شهر مالخلیفه 427 نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، بیان کرد: از این تعداد تا امروز 154 نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

وی افزود: بر اساس نیازمندی شهر مالخلیفه در این اراضی 2 دبستان، یک مجتمع آموزشی شامل دبیرستان و هنرستان و یک مجموعه مذهبی، درمانی، اداری و تاسیسات شهری پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه محور گوشکی ـ قره شامل ماده 23 نشد، بیان کرد: بر اساس پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این طرح به پروژه محور شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

427 نفر در مالخلیفه متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند

427 نفر در مالخلیفه متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند