مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 06:052023-12-13ورزشي

رضوانی: برای داشتن ورزش قوی سرمایه گذاری در رشته های پایه اهمیت ویژه ای دارد


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مقام معظم رهبری به جزییات ورزش اشراف و آگاهی کامل دارند و با رهنمودهای عالمانه خود همواره راه گشای حل مشکلات ورزشکاران و پیشکسوتان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن رضوانی درباره دیدگاه و آگاهی رهبر انقلاب در ورزش کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری به جزییات ورزش اشراف و آگاهی کامل دارند و با رهنمودهای عالمانه خود همواره راه گشای حل مشکلات ورزشکاران و پیشکسوتان بودند و فرمایشات ایشان با جامعه ورزش به نوعی فصل الخطاب برای مسئولان به حساب می آید.

رضوانی در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری تحت عنوان ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، افزود: باید تشکر ویژه ای از ایشان داشته باشم که با آگاهی که نسبت به ورزش دارند باعث دلگرمی ورزشکاران هستند و با تاکید رهبر انقلاب درخصوص داشتن ورزش قوی – ایران قوی بدون شک روند رو به رشد ورزش کشور ادامه خواهد داشت تا برای ایجاد ورزش قوی برای ایران قوی تمامی ارگان های مربوطه دست در دست هم دهند تا این رهنمود به سر انجام خود رسد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به ورزش قوی در رشته های آبی به ویژه شنا که مورد تاکید دین مبین اسلام نیز است باید زیر ساخت های مورد نیاز ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: برای داشتن ورزش قوی سرمایه گذاری در رشته های پایه اهمیت ویژه ای دارد

رضوانی: برای داشتن ورزش قوی سرمایه گذاری در رشته های پایه اهمیت ویژه ای دارد