مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-09سياسي

نبود امنیت در سایه تاریکی های شهر


پیاده راه رفتن در برخی از محلات شهر واقعاً جرأت می خواهد، حس ناامنی در تاریکی شهر هم پا به پای رهگذران پیش می رود؛ اتفاق خوشایندی نیست، مگر برای کسانی که کسب و کارشان به تاریکی گره خورده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری پیاده راه رفتن در برخی از محلات شهر واقعاً جرأت می خواهد، حس ناامنی در تاریکی شهر هم پا به پای رهگذران پیش می رود؛ اتفاق خوشایندی نیست، مگر برای کسانی که کسب و کارشان به تاریکی گره خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امنیت برای زندگی مردم گاهی از نان شب واجب تر و مهم تر است، معضلی که گریبان گیر مردم شهر شده و در بسیاری از محله ها، کوچه ها و خیابان ها تاریکی حاکم است، موضوعی که می تواند امنیت مردم را به مخاطره بیندازد.

بعد از خاموشی در پارک های شهر آن هم در فصلی که مردم لازم بود کودکان خود را برای تفریح و بازی کردن به پارک ببرند، گاهی از این نعمت محروم می شدند و آن هم به دلیل کافی نبودن روشنایی پارک ها بود، اکنون بحث تاریکی در برخی از محله ها، کوچه ها و خیابان های سطح شهر است که به نوعی می توان گفت امنیت را از مردم ربوده است.

خاموشی ها دامن گیر تیرهای چراغ برق معابر و خیابان ها شده است، به طوری که شب ها در برخی محلات امکان تردد وجود ندارد و به نوعی بحث امنیت مطرح می شود، چراکه از جمله مؤلفه های مؤثر در ایجاد امنیت، تامین نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود امنیت در سایه تاریکی های شهر

نبود امنیت در سایه تاریکی های شهر