مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:162023-12-15سياسي

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام در آمل برگزار می شود


عابدین داغمه چی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این روزها با ورود 13 شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس به مناطق شهری، روستایی، محلات، دانشگاه ها، ادارات، مدارس و مناسبت های دینی و مذهبی حال و هوای شهدایی در مازندران حاکم شد.

وی با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(ع)، افزود: در شهرستان آمل نیز شهید گمنام 25 ساله عملیات ایذایی والفجر 8 بوارین میهمان زنان، مردان، دانشجویان و فرزندان این دیار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: شهید خوشنام میهمان آملی ها در یک روز از ساعت 6 صبح پس از وداع در ساختمان بسیج دانشجویی تا ساعت 23 و 30 دقیقه شب در 13 دانشگاه به میهمانی اهل علم و دانش رفت و این آیین در هر دانشگاه با برنامه روایتگری، سخنرانی و مداحی همراه بود.

داغمه چی با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها از شهدای گمنام و تجدید عهد و میثاق با آنها، گفت: از صبح فردا شنبه پیکر مطهر شهید گمنام در کنار دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان آمل خواهد بود.

وی یادآور شد: مراسم تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان آمل روز یک شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان آمل تشییع و خاکسپاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام در آمل برگزار می شود

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام در آمل برگزار می شود