مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-08ورزشي

ممنوعیت واگذاری اماکن ورزشی وزارت نیرو به بخش خصوصی


دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: هیچ یک از شرکت های صنعت آب و برق کشور حق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نخواهند داشت چرا که هدف از تاسیس اماکن ورزشی کسب درآمد نیست.

- ایسنا/مرکزی دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: هیچ یک از شرکت های صنعت آب و برق کشور حق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نخواهند داشت چرا که هدف از تاسیس اماکن ورزشی کسب درآمد نیست.

مالک حسین زاده، جمعه 17 آذرماه در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو که در سالن شهید سلیمانی شهر محلات برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انسانی یکی از مهم ترین منابع هر سازمان محسوب می شود، اظهار کرد: از آنجا که سلامتی مهمترین سرمایه هر انسان محسوب می شود ضروری است تا به آن توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به نقش ورزش در افزایش کارآمدی منابع انسانی، ادامه داد: از دستاوردهای ورزش می توان به کاهش هزینه های استعلاجی، تکریم ارباب رجوع، کاهش مرخصی های استعلاجی و کمک به افزایش راندمان و بهره وری در وزارت نیرو اشاره کرد.

تمامی این ها کمک می کند تا پرسنل با بهره گیری از سلامت جسم و روح بهترین خدمات را در سطح صنعت آب و برق به مردم ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واگذاری اماکن ورزشی وزارت نیرو به بخش خصوصی

ممنوعیت واگذاری اماکن ورزشی وزارت نیرو به بخش خصوصی