مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-02اقتصادي

برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در خراسان جنوبی کاهش یابد


مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: معافیت های مالیاتی در حوزه اقتصادی در خراسان جنوبی مشکل دارد و برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در استان کاهش یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: معافیت های مالیاتی در حوزه اقتصادی در خراسان جنوبی مشکل دارد و برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در استان کاهش یابد.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی امروز شنبه 11 آذر در نشست فعالان فرهنگی، مردمی رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی با سخنگوی دولت اظهارکرد: در دو سال کمترین شکایت را از سوی رسانه های استان داشته ایم به طوری که در دولت قبل شکایت فراوان داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مشکلات مطبوعات استان گفت: حال مطبوعات در استان خوب نبوده و 90 درصد رسانه های مکتوب تعطیل شده است و عمده نیروهای متخصص از استان خارج می شوند.

حیدری با بیان اینکه برخورد تند با رسانه ها در مواقعی که اشتباهی دارند نباید صورت گیرد، گفت: همچنان که دولت سیزدهم قول دادند مناطق مرزی کشور در حوزه رسانه باید به طور ویژه دیده شود که متاسفانه این امر را در خراسان جنوبی ندیده ایم در حالی که جزو اولین های رسانه های مکتوب استان بوده اند و باید حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در خراسان جنوبی کاهش یابد

برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در خراسان جنوبی کاهش یابد