مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-21سياسي

جزییات برنامه روز نخست سفر دولت به گلستان/ رییسی امروز به کجاها می رود؟


آیت الله سیدابراهیم رییسی در دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی در 30 آذر ماه 1402 با استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان وارد نگارستان ایران شد و برنامه ای مفصل در روز نخست سفر خواهد داشت.

- ایسنا/گلستان آیت الله سیدابراهیم رییسی در دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی در 30 آذر ماه 1402 با استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان وارد نگارستان ایران شد و برنامه ای مفصل در روز نخست سفر خواهد داشت.

بازدید از پروژه های بزرگ عمرانی و اقتصادی استان، افتتاح پروژه هایی همچون لایروبی خلیج گرگان، طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، دیدارهای مردمی و پیگیری مصوبات و مشکلات استان و همچنین سفر وزرای کابینه دولت به شهرستان ها و برپایی میزخدمت از دیگر برنامه های این سفر است.

عالی ترین مقام دولت در ابتدای برنامه های سفر خود به استان گلستان پس از ورود به فرودگاه بین المللی شهدای گرگان و مراسم رسمی استقبال با حضور در جزیره آشوراده، آغاز اجرای طرح طبیعت گردی و گردشگری این جزیره را کلید می زند؛ جزیره ای که در سال 1354 جز نخستین مناطق زیست کره جهان معرفی و ثبت شد که سالانه میزبان هزاران پرنده مهاجر آسیای مرکزی است.

رییس جمهور طبق برنامه و در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح همراه با استقبال مردمی از میدان شهدا گرگان به سمت مصلی وحدت تا اذان ظهر به دیدار با مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه روز نخست سفر دولت به گلستان/ رییسی امروز به کجاها می رود؟

جزییات برنامه روز نخست سفر دولت به گلستان/ رییسی امروز به کجاها می رود؟