مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-28اقتصادي

محکومیت 230 میلیارد ریالی قاچاقچیان خودروی خارجی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: راننده خودروهای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت جریمه 230 میلیارد ریالی محکوم شدند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: راننده خودروهای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت جریمه 230 میلیارد ریالی محکوم شدند.

علی رحیمی آذر گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو بنز خارجی مدلcc 200 به ارزش 22 میلیارد و 184 میلیون ریال و یک دستگاه خودرو BMW مدل3x به ارزش 34 میلیارد و 709 میلیون ریال در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه به ضبط خودرو، دو متهم را در خصوص خارج نکردن خودرو BMW مدل3x ورود موقت در مهلت مقرر، جمعاً به پرداخت 100 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: شعبه همچنین در خصوص خارج نکردن یک دستگاه بنز خارجی مدلcc 200 ورود موقت در مهلت مقرر را بررسی و تخلف را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت 40 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: شعبه در خصوص متهم ردیف چهار به دلیل مباشرت در قاچاق کالا و حمل آن به پرداخت 90 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 230 میلیارد ریالی قاچاقچیان خودروی خارجی

محکومیت 230 میلیارد ریالی قاچاقچیان خودروی خارجی