مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-07اجتماعي

زندانیانی که پس از رهایی، به خودکفایی و درآمدزایی می رسند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد گفت: با دوره های آموزشی صنایع دستی که ویژه مددجویان زندان گناباد برگزار شده است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد گفت: با دوره های آموزشی صنایع دستی که ویژه مددجویان زندان گناباد برگزار شده است، پس از رهایی از بند اجباری، می توانند با تلاش و پشتکار در آن رشته به خودکفایی رسیده و درآمدزایی داشته باشند.

حمیدرضا محمودی قوژدی در گفت و گو با ایسنا از برگزاری دوره آموزش صنایع دستی برای مددجویان زندان گناباد خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 157 مددجو از آموزش دوره های پیشرفته صنایع دستی بهره مند شده اند.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: طی این مدت 10 دوره آموزش پیشرفته در رشته های زیورآلات سنتی، معرق چرم، شال بافی، نقاشی روی سفال و گوهرتراشی برگزار شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد، گفت: تعاملاتی از این دست ضمن آموزش حرفه و صنعت به مددجویانی که به هر دلیل در زندان ها حضور دارد، انگیزه لازم برای اصلاح در آن ها را تقویت می کند و علاوه بر آن زمینه ساز رشد و تحول فردی در آن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیانی که پس از رهایی، به خودکفایی و درآمدزایی می رسند

زندانیانی که پس از رهایی، به خودکفایی و درآمدزایی می رسند