مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-01بين الملل

واشنگتن: تحریم های غرب علیه روسیه باید تا سال های آتی ادامه یابد


دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور انرژی و منابع امروز (جمعه) با بیان اینکه تحریم های غرب علیه روسیه باید برای سال های آینده باقی بماند، - دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور انرژی و منابع امروز (جمعه) با بیان اینکه تحریم های غرب علیه روسیه باید برای سال های آینده باقی بماند، افزود واشنگتن هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا درآمد صنعت انرژی روسیه را تا سال 2030 به نصف کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جفری پیات ، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور انرژی و منابع گفت: این تحریم ها چیزی است که ما باید تا سال های آینده به آن پایبند باشیم؛ تا زمانی که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه بر این جنگ پافشاری کند.

وی به فایننشال تایمز گفت: واشنگتن همچنین به دنبال این است که درآمدهای نفتی و گازی روسیه تا 2030 را نصف کند تا این کشور نتواند به جنگ های جدید در کشورهای همسایه دست بزند.

این مقام مسئول آمریکایی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا به این واقعیت کمک کنیم.

هدف این تحریم ها تغییر رفتار روسیه و اطمینان از این است که پوتین در موقعیتی قرار نمی گیرد که از سه یا چهار سال آینده برای تجهیز مجدد و آماده سازی خود و آماده سازی ارتش روسیه برای مرحله سوم حمله به اوکراین استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: تحریم های غرب علیه روسیه باید تا سال های آتی ادامه یابد

واشنگتن: تحریم های غرب علیه روسیه باید تا سال های آتی ادامه یابد