مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-02اقتصادي

اهدای 35 میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستان مهریز


مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز اعلام کرد: طی شش ماهه ابتدای امسال بیش از 20 قلم تجهیزات پزشکی، تاسیساتی و اداری به ارزش 35 میلیارد تومان به این بیمارستان اهدا شده است.

- ایسنا/یزد مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز اعلام کرد: طی شش ماهه ابتدای امسال بیش از 20 قلم تجهیزات پزشکی، تاسیساتی و اداری به ارزش 35 میلیارد تومان به این بیمارستان اهدا شده است.

سیدرسول محسن زاده ضمن اعلام این خبر، افزود: همه تجهیزات اهدا شده جزو موارد ضروری و نیازهای مهم است و اکثر آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین تجهیزات اهدا شده به بیمارستان مهریز شامل تاسیسات طرح توسعه، آسانسور، آمبولانس، اکوپرتابل، دستگاه نوار مغز، اتوآنالایزر، پست برق، UPS و چیلر و سایر اقلام است که برخی 100 درصد به صورت خیری تامین و برخی تکمیل اعتبارات دولتی بوده است.

مدیر این بیمارستان ضمن تاکید بر این که مردم شهرستان مهریز و استان یزد شایسته برخورداری از بالاترین سطح خدمات هستند، افزود: در پاره ای موارد، اعتبارات محدود دولتی ممکن است کفاف نیاز دستگاه های خدمت رسان برای ارائه خدمات در خور شان مردم را نداشته باشد که در تمام کشورها این خلاء با نقش آفرینی خیرین و موسسات خیریه و سازمان های متولی امور خیر جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 35 میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستان مهریز

اهدای 35 میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستان مهریز