مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-04سياسي

منتظری خواستار هماهنگی شهرداری، اوقاف و دیوان عالی کشور در بحث موقوفه ها شد


رییس دیوان عالی کشور با اشاره به آخرین وضعیت موقوفات دیوان عالی کشور، هماهنگی هر چه بیشتر بین شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه و دیوان عالی کشور را خواستار شد.

- رییس دیوان عالی کشور با اشاره به آخرین وضعیت موقوفات دیوان عالی کشور، هماهنگی هر چه بیشتر بین شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه و دیوان عالی کشور را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت موقوفات دیوان عالی کشور از جمله موقوفه مرحوم دکتر افشین و تمهید مقدمات جهت ساخت بیمارستان خیریه تخصصی کودکان، موقوفه هدایت و موقوفه آرش، هماهنگی هر چه بیشتر بین شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه و دیوان عالی کشور را خواستار شد.

رییس دیوان عالی کشور همچنین بر معرفی و تعیین نماینده ای از سوی شهرداری تهران جهت تسهیل و تسریع در انجام امور اداری موقوفه مرحومه قمر تاج آژیر تهرانی (موسوم به موقوفه آرش) و موقوفه مرحوم عبدالحمید هدایت تأکید کرد.

منتظری با بیان اینکه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسات و دیدارهای خود با مسئولین قوه قضاییه به دفعات موضوع حقوق عامه را مورد توجه ویژه قرار داده اند، بر اهمیت صیانت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظری خواستار هماهنگی شهرداری، اوقاف و دیوان عالی کشور در بحث موقوفه ها شد

منتظری خواستار هماهنگی شهرداری، اوقاف و دیوان عالی کشور در بحث موقوفه ها شد