مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-16اقتصادي

شهرک صنعتی تخصصی مبل و منبت ملایر توسعه می یابد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: اقدامات اولیه برای افزودن به پهنه شهرک صنعتی ملایر 2 یا شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر انجام شده و افزایش اراضی صنعتی قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی حقیقی امشب در جمع تولیدکنندگان شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر در محل این شهرک در شهرستان ملایر اظهار کرد: یکی از افتخارات استان همدان، وجود ظرفیت های منطقه ای با محوریت اقتصادی استان است.

وی مبل و منبت را یکی از مهمترین ظرفیت های استان عنوان کرد و افزود: ملایر ثابت کرده در چند حوزه حرف برای گفتن دارد که به عنوان نمونه می توان به ثبت ملی مرواربافی، کشمش و مبل و منبت اشاره کرد چنان که در سطح جهانی مطرح شده و جذابیت بسیاری برای جذب سرمایه گذاران دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه باید زمینه توسعه و تحقق ثبت جهانی مبل و منبت نیز فراهم شود تصریح کرد: خوشبختانه این صنعت به خوبی معرفی شده به طوری که تبلیغات مناسب سبب شناخته شدن این شهرستان در سطح کشور شده است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی، توسعه شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر یا شهرک حاجی آباد بود ادامه داد: در دولت مردمی تعامل با مردم به عنوان اصل قرار می گیرد که این نظر مشترک دولت و مجلس است و در همدان هم به خوبی توسط استاندار و نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی تخصصی مبل و منبت ملایر توسعه می یابد

شهرک صنعتی تخصصی مبل و منبت ملایر توسعه می یابد