مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-25سياسي

یادواره 18 شهید جهادگر شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد


یادواره 18 شهید جهادگر شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یادواره 18 شهید جهادگر شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تشریح خدمات جهاد از دوره سازندگی تا دوره کشاورزی گفت: حقیقتا همان روحیه دفاع مقدس اکنون هم در جهاد کشاورزی وجود دارد.

وی اظهار کرد: هر کار بزرگی در دوره دفاع مقدس انجام شد با نقش آفرینی بچه های جهاد بود و آنها بودند که راه را برای هر عملیاتی هموار می کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات جهاد در دوره جنگ، از ساخت خاکریزها، دژها، سایت هایی موشکی، پل و جاده سخن گفت و خاطرنشان کرد: جهادگران در دوره جنگ تحمیلی شجاعانه و جسورانه جلوی گلوله دشمن به رزمندگان اسلام خدمت می کردند و مگر می شود انسان بود و یادمان برود که بچه های جهاد در بالای لودرهای بی پناه چند شهید دادند تا یک تکه معبر بسازند و با چه اراده پولادینی ماندند تا بچه های سپاه و ارتش بتوانند رد شوند؟ احمدزاده تصریح کرد: بچه های جهاد همین روحیه را در دوره سازندگی و بعد از آن در دوره کشاورزی نیز حفظ کردند و خدمات غیرقابل وصفی را رقم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 18 شهید جهادگر شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد

یادواره 18 شهید جهادگر شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد