مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-09دانش

تولید دانش فنی ایجاد پوشش پیشرفته سد حرارتی پره های توربین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بنیاد ملی علم ایران در راستای مأموریت گرا شدن پژوهش ها و حمایت از طرح های پژوهشی که به فناوری روز دنیا می پردازد و می تواند باری از دوش صنعتگران کشور بردارد، - فراخوان تولید دانش فنی ایجاد پوشش پیشرفته سد حرارتی (TBC) شامل MCrAlY و YSZ بر پره های توربین گازی با روش EBPVD به همت بنیاد ملی علم ایران منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بنیاد ملی علم ایران در راستای مأموریت گرا شدن پژوهش ها و حمایت از طرح های پژوهشی که به فناوری روز دنیا می پردازد و می تواند باری از دوش صنعتگران کشور بردارد، فراخوان هایی را با عنوان برنامه حمایت از پژوهش عمیق شرکت های دانش بنیان منتشر می کند.

در این برنامه، نیاز های پژوهشی پرریسک شرکت های دانش بنیان از طریق سامانه کایپر بنیاد ملی علم ایران به این نهاد اعلام می شود و پس از بررسی و داوری های لازم، فراخوان پژوهش های عمیق و پرریسک شرکت های دانش بنیان به پژوهشگران اعلام می شود.

با توجه به توسعه فناوری پوشش های سد حرارتی TBC)) پره های توربین گازی و توربین هوایی با استفاده از دستگاه EBPVD لازم است علاوه بر این دستگاه که از فناوری بالایی برخوردار است، دانش فنی تولید دستگاه نیز در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دانش فنی ایجاد پوشش پیشرفته سد حرارتی پره های توربین

تولید دانش فنی ایجاد پوشش پیشرفته سد حرارتی پره های توربین