مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-16اقتصادي

بازنمایی و نمایش مقصد یکی از استراتژی های توسعه گردشگری است


عضو پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از استراتژی های توسعه گردشگری، بازنمایی و نمایش مقصد است که از طریق ابزارهای رسانه ای انجام می گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از استراتژی های توسعه گردشگری، بازنمایی و نمایش مقصد است که از طریق ابزارهای رسانه ای انجام می گیرد.

حمدالله سجاسی قیداری در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش گردشگری در بازنمایی مقصدها، اظهار کرد: گردشگری به عنوان یک صنعت رقابتی در جهان شناخته می شود و مقصدها برای افزایش قدرت رقابتی و برند شدن از استراتژی ها و ابزارهای مختلف نیز استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: یکی از این استراتژی های توسعه گردشگری، بازنمایی و نمایش مقصد است که از طریق ابزارهای رسانه ای انجام می گیرد.

بر این اساس همیشه این سوال مطرح است که گردشگران براساس چه اصول و معیارهایی به انتخاب مقصد خود می پردازند.

عضو پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: تصاویر، فیلم ها، عکس ها و تجربه های سایر گردشگران چه تاثیری در انتخاب مقصدها دارند.

به عبارت دیگر رسانه ها چه کمکی به معرفی مقصدها می کنند.

محتواهای تولید شده تا چه میزان بر انگیزه سفر تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنمایی و نمایش مقصد یکی از استراتژی های توسعه گردشگری است

بازنمایی و نمایش مقصد یکی از استراتژی های توسعه گردشگری است