مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-02سياسي

حضرت زهرا (س) الگوی جاودانه زنان جهان است


مراسم گرامیداشت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) شب گذشته دهم آذرماه توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شب گذشته (10 آذر) برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) شب گذشته دهم آذرماه توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شب گذشته (10 آذر) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، بک صحرایی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی و حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی مالزی و ایرانیان مقیم این کشور شب گذشته(10 آذر) در کوالالامپور حضور داشتند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم با اشاره به نبرد پیروزمندانه طوفان الاقصی گفت: این نبردها نشانه اقتدار، استقامت و از خودگذشتگی مردم شهادت طلب فلسطین هست.

وی با بیان اینکه موضوع فلسطین دغدغه امروز تمام جهان است، تصریح کرد: اهتمام ویژه به مسئله فلسطین به عنوان دغدغه اول مسلمانان و مطالبه ای برای پایان جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) الگوی جاودانه زنان جهان است

حضرت زهرا (س) الگوی جاودانه زنان جهان است