مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:462023-11-27اقتصادي

کمبود یا مشکل سیستمی؛ سوءمدیریت، زمستان مردم جیرفت را سخت تر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، هر ساله با شروع فصل پاییز و زمستان یکی از معضلات مردم جنوب استان کرمان و شهرستان جیرفت کمبود گاز مایع و نفت سفید است و امروز هم در شهر جیرفت صف های طویل در مقابل جایگاه های عرضه گاز مایع مشاهده شد.

عدم عرضه و بسته بودن مراکز توزیع سبب ایجاد صف های طولانی و گله مندی شهروندان شده است.

در حالی که چندین سال از روشن شدن مشعل گاز و آغاز گازرسانی به شهر جیرفت می گذرد، هنوز بخش هایی از شهرستان جیرفت از نعمت گاز شهری بی بهره اند و مناطقی هم مانند بلوار جانبازان حدود یکسال لوله گذاری شده اما برای خانه ها علمک گذاری انجام نشده و مردم سرگردان جایگاه های عرضه گاز مایع هستند.

گلایه مردم از نبود گاز مایع احمدی شهروند جیرفتی با گلایه از عدم عرضه گاز مایع در شهر جیرفت اظهار کرد: سیلندر گاز را کنار خودم در صندلی جلو با احترام نشانده و از این جایگاه به آن جایگاه می برم؛ یک جایگاه ندارد و دیگری کارت خوانش قطع و باید پول سیلندر آزاد را بپردازیم.

شهروند دیگری این موضوع را انحصار در توزیع سیلندر گاز در جنوب دانسته و با درخواست از مسؤولان برای تسریع در گازکشی گفت: مشکل کمبود گاز و نفت در این فصل از سال همیشه وجود دارد، آیا وقت آن فرا نرسیده مسؤولان این موضوع را به صورت اساسی حل کنند؟ تعلل شرکت گاز در نصب علمک مشایخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود یا مشکل سیستمی؛ سوءمدیریت، زمستان مردم جیرفت را سخت تر کرد

کمبود یا مشکل سیستمی؛ سوءمدیریت، زمستان مردم جیرفت را سخت تر کرد