مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:562023-12-04اجتماعي

ناوگان فرسوده حمل ونقل عمومی کرمان و گلایه هایی که هر روز بیشتر می شود


فرسودگی ناوگان حمل ونقل عمومی کرمان صدای اعتراض بسیاری از مردم را درآورده است، در این ارتباط، مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

- خبرگزاری فارس کرمان - مهدیه طاهری مقدر: در این روزهای سرد زمستانی انگار برخی از اتوبوس های شهر کرمان حال خوبی ندارند و این را می توان از روغن های ریخته بر زمین در برخی از ایستگاه های اتوبوس مثل پارک ریاضیات و یا صدای زیاد اتوبوس ها به خوبی متوجه شد.

مردمی که از حمل ونقل عمومی استفاده می کنند از این ناوگان فرسوده گله دارند که ای کاش شهرداری توجه بیشتری به این غول های پر سر و صدای خیابان ها می کرد و به وضعیت اتوبوس ها رسیدگی داشت.

در ماه های آینده تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه می شود محمدباقر سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در 5 ماه اخیر 20 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل ونقل عمومی شهر کرمان شده است، اظهار داشت: این تعداد شامل 7 دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر و 13 دستگاه اتوبوس بازسازی شده است.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان اضافه کرد: این اتوبوس ها به خطوطی که تک دستگاه بوده و یا با حجم زیاد مسافر رو به رو بوند، اضافه شدند، به طور مثال می توان به مسیر میدان شهدا به آزادی، دانشگاه الزهرا و شهرک اکباتان اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان فرسوده حمل ونقل عمومی کرمان و گلایه هایی که هر روز بیشتر می شود

ناوگان فرسوده حمل ونقل عمومی کرمان و گلایه هایی که هر روز بیشتر می شود