مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-30ورزشي

نگاه ویژه به تکمیل گودهای زورخانه ای در خراسان جنوبی


در دیدار رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور به نگاه ویژه ای برای تکمیل گودهای زورخانه ای در خراسان جنوبی داریم تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور به نگاه ویژه ای برای تکمیل گودهای زورخانه ای در خراسان جنوبی داریم تاکید شد.

مهرعلی باران چشمه، رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی ایران، 9 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به انجام حرکات ورزش زورخانه ای در محضر مقام معظم رهبری بیان داشت: مقام معظم رهبری توجه خاصی به این رشته ورزشی دارند.

وی با بیان اینکه طرح شهید طوقانی در مدارس کشور با کمک آموزش و پرورش در حال اجراست، افزود: رییس جمهور با حضور در جمع ورزشکاران این رشته، بازوبند پهلوانی را با به بازوی پهلوان این رشته ورزشی بست.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور با ذکر این نکته که ساختمان زورخانه بین المللی در حال ساخت بیرجند ، برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد، تصریح کرد: از آنجا که فدراسیون های ورزشی اعتبار عمرانی ندارند و فقط برای توسعه و اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی اعتبار داریم، از محل اعتبارات استانی باید اعتباری برای تکمیل این پروژه گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه به تکمیل گودهای زورخانه ای در خراسان جنوبی

نگاه ویژه به تکمیل گودهای زورخانه ای در خراسان جنوبی