مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-06سياسي

دانشجویان در تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها دانشجو، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، گفت: 16 آذر یادآور نقش بنیادین دانشجویان است.

- استاندار خراسان شمالی گفت: دشمنان می خواهند اتحاد و جمع دانشجویان را بر هم بزند.

برای این کار افرادی را به عنوان اسوه معرفی می کنند که ضدیت با نظام دارند و جوایز بین المللی را به آن ها اهدا می کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها دانشجو، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، گفت: 16 آذر یادآور نقش بنیادین دانشجویان است.

وی افزود: دانشجویان از قبل پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نقش های بسیاری را ایفا کرده اند و نقش آنان در استکبار ستیزی همچنان جاری است.

حسین نژاد بیان داشت: در دوران رژیم ستمشاهی کسانی که به ندای امام راحل لبیک گفتند بخش اعظم آن دانشجویان از رشته ها و گروه های مختلف بودند.

وی شعار بنیادین استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را محور اصلی شعار های زمان پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در راه رسیدن به این مسیر و تحقق آن دانشجویان نقش کلیدی را ایفا کردند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کشور ما پیشرفت های قابل توجهی در بخش های مختلف رخ داده و این عدم وابستگی به سایر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند

دانشجویان در تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند