مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-17سياسي

اجرای 30 درصدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پس از 12 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عرفان گلزاده دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز روز گذشته سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به مسائل داخلی، - ان شالله خدا به همه ی ما  در پشتیبانی از ولایت توفیق دهد.

از حضرت صدیقه ی طاهره الگو بگیریم و تا توان داریم دست از دامان ولایت نکشیم.

چون بنده به عنوان دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خدمتتون رسیدم ابتدای سخنانم را با دانشگاه شروع میکنم، دانشگاه جدی است و باید توسط مسئولین جدی گرفته شود.

آقا در سال 87 فرمودند:از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج جریان آرمان گرایی ها و آرمان خواهی ها و هدفگذاری های سیاسی و اجتماعی باشد.

اقدام قابل تقدیری که این دولت انجام داد حضور حداکثری مسئولین و ایجاد فضای گفتمانی در دانشگاه ها بود که قبل تر از این به این صورت و در این ابعاد شاهد آن نبودیمهفته ی گذشته روز دانشجو را پشت سر گذاشتیم.

16 آذر در تاریخ ایران نشان داد که دانشگاه سیاسی و دانشجوی دغدغه مند تا چه حد می توانند مصداق بارز آن جمله ی شهید بهشتی باشد که می گوید: دانشجو موذن جامعه است.

نگاه ضد امپریالیستی، عدالتخواهانه و استکبار ستیزانه ی دانشجوی سال 32 بود که با خون سرخ خود حکومت پهلوی که دربرابر استکبار جهانی گردن خم کرده بود را در تنگن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 درصدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پس از 12 سال

اجرای 30 درصدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پس از 12 سال