مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-18بين الملل

دولت رام الله: جهان برای پایان اشغال فلسطین برنامه زمانی وضع کند


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی خواستار وضع برنامه زمانی برای پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین از سوی جامعه جهانی شد.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی خواستار وضع برنامه زمانی برای پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین از سوی جامعه جهانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی با بیان اینکه آنچه فلسطین اکنون می خواهد توقف جنگ در غزه و کرانه باختری است، از جامعه جهانی خواست فورا برای اعلام تشکیل کشور فلسطین اقدام کند.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، اشتیه همچنین تاکید کرد: جهان ملزم به تعیین جدول زمانی برای پایان دادن به اشغالگری در سرزمین فلسطین است.

محمد اشتیه همچنین از سازمان ملل خواست تا ضمن به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی، به راه حلی برای تهیه جدول زمانی مذکور دست یابد.

اشتیه همچنین با اشاره به مخالفت رژیم صهیونیستی با پرداخت حقوق از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین به خانواده های اسرا و شهدای فلسطینی گفت: اسراییل از تشکیلات خودگردان می خواهد که شهدا و اسیران را رها کند اما تشکیلات خودگردان چنین چیزی را نمی پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رام الله: جهان برای پایان اشغال فلسطین برنامه زمانی وضع کند

دولت رام الله: جهان برای پایان اشغال فلسطین برنامه زمانی وضع کند