مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-30بين الملل

«عهد التمیمی» در میان اسرای آزاد شده مرحله ششم


رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه) عهد التمیمی، فعال برجسته فلسطینی را در چارچوب توافق آتش بس موقت در غزه با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آزاد کرد.

- رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه) عهد التمیمی، فعال برجسته فلسطینی را در چارچوب توافق آتش بس موقت در غزه با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آزاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره زندان های رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) فهرست اسامی فلسطینیان آزادشده را منتشر کرد که نام عهد التمیمی فعال برجسته فلسطینی نیز میان آنها بود.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که عهد التمیمی که در زندان الدامون در نزدیکی شهر حیفا بازداشت بود، آزاد شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ششم نوامبر اعلام کرده بود که التمیمی را در عملیات یورشی به روستای نبی صالح در شمال غرب رام الله بازداشت کرد.

21 مارس 2017، یک دادگاه صهیونیستی عهد التمیمی را به اتهام سیلی زدن به یک سرباز اشغالگر، ممانعت از کار و حمله به او به هشت ماه زندان، هشت ماه حبس تعلیقی و جریمه نقدی در حدود (1500 دلار) محکوم کرد.

در حالی که همین دادگاه در همان تاریخ مادرش نریمان التمیمی را محکوم کرد و او یک روز پس از دستگیری دخترش در پاسگاه نظامی بازداشت و به هشت ماه حبس تعزیری و پنج ماه حبس تعلیقی و جریمه تقری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عهد التمیمی» در میان اسرای آزاد شده مرحله ششم

«عهد التمیمی» در میان اسرای آزاد شده مرحله ششم