مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-11اجتماعي

48 نفر از حادثه دیدگان مسمومیت در راوند مرخص شدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 48 نفر از حادثه دیدگان مسمومیت کارگران در راوند مرخص شدند و فقط 2 نفر بستری هستند و شرایط این حادثه تحت کنترل است.

-  منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: بعد از ظهر امروز کارگران یکی از شرکت های واقع در شهرک صنعتی راوند دچار مسمومیت شدند که بلافاصله 11 تیم از اورژانس و هلال احمر کاشان به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این حادثه در یکی از سوله های صنعتی که تولید آرکوپال بوده و خانم ها اشتغال داشته اند بوده که تعدادی به علت استشمام گازی، دچار سرگیجه و تنگی نفس می شوند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مدیریت بحران در محل حضور پیدا کرد، افزود: 50 نفر به علت علائم تنفسی در بیمارستان بستری بودند و 25 نفر هم در آمبولانس اکسیژن درمانی و مداوا شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: تاکنون 48 نفر از مجموع 50 نفری که در بیمارستان های شهید بهشتی و شهید نقویان کاشان و بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شده بودند  مرخص شده اند و در حال حاضر 2 نفر به دلایل سرگیجه و مسمومیت هنوز در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 نفر از حادثه دیدگان مسمومیت در راوند مرخص شدند

48 نفر از حادثه دیدگان مسمومیت در راوند مرخص شدند