مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-29فرهنگي

معرفی مستند های آخر هفته شبکه افق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند تک قسمتی «قابل توجه» با موضوع گفتگو درباره آسیب های اجتماعی (اعتیاد از منظر حقوقی و قضایی) پنجشنبه ساعت 16 روی آنتن افق سیما خواهد رفت.

- در پایان این هفته، مجموعه ای از مستند های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، علمی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق سیما پخش می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند تک قسمتی قابل توجه با موضوع گفتگو درباره آسیب های اجتماعی (اعتیاد از منظر حقوقی و قضایی) پنجشنبه ساعت 16 روی آنتن افق سیما خواهد رفت.

مستند پرچمدار به نویسندگی و کارگردانی محمد شلتوکی با روایت ‎هایی دست اول از قدرت پهپادی ایران و ناگفته هایی درباره ساخت و استفاده از این امکان ویژه پنجشنبه ساعت 19 و تکرار آن روز بعد ساعت 7 صبح و 14 به روی آنتن افق سیما می رود.

مستند مقدس نما از تولیدات مرکز مستند سفیرفیلم، پنجشنبه ساعت 22 از قاب افق سیما پخش می شود.

این مستند به فعالیت های انجمن حجتیه از سال 1332 تا سال 1362 پرداخته و فراز و نشیب های تقابل این انجمن با انقلاب اسلامی و همراهی با رژیم شاه را به صورت زمان مند و تاریخی روایت کرده است.

مقدس نما به کارگردانی عباس کنعانی و تهیه کنندگی محمد نجفی تهیه شده و این فیلم در مدت زمان 51 دقیقه تلاش کرده است روایتی کلی از این انجمن را به مخاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مستند های آخر هفته شبکه افق

معرفی مستند های آخر هفته شبکه افق