مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-17سياسي

دستاوردهای لیزر ایران مانع خروج ارز از کشور می شود


رییس مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران گفت: لیزر یک صنعت پیشران در همه صنایع بوده و این فناوری در سال های اخیر در تمام مراحل زندگی بشر به شکل مستقیم و غیرمستقیم وارد شده است.

- رییس مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران گفت: لیزر یک صنعت پیشران در همه صنایع بوده و این فناوری در سال های اخیر در تمام مراحل زندگی بشر به شکل مستقیم و غیرمستقیم وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسداللهی، رییس مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران در گفت وگو با خبرنگار مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، با اشاره به سابقه فعالیت مرکز ملی لیزر اظهار کرد: همان طور که می دانید از مدتی قبل، مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران فعالیت خود را در زمینه تجاری سازی دستاوردها آغاز کرده است.

وی ادامه داد: از کسانی که بانیان و بنیانگذاران این مرکز در کشور بودند، تقدیر و تشکر می کنم زیرا نشان دادند درایت کافی را روی این موضوع داشته اند؛ صنعت لیزر یک صنعت پیشران در صنایع مختلف و همچنین حوزه کشاورزی و پزشکی محسوب می شود.

اسداللهی در ادامه با بیان اینکه در آینده و به مرور دستاوردهای مهم صنعت لیزر مشاهده خواهد شد، گفت: یکی از این اتفاقات، اخیرا در اصفهان و در سفر رییس سازمان انرژی اتمی به این شهر و حضور در مجتمع فولاد مبارکه رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای لیزر ایران مانع خروج ارز از کشور می شود

دستاوردهای لیزر ایران مانع خروج ارز از کشور می شود