مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:102023-11-22حوادث

دستگیری کلاهبردار آگهی فروش منزل در یک سایت اینترنتی


فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری فردی که در سایت دیوار با ثبت آگهی فروش منزل مسکونی خود اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری فردی که در سایت دیوار با ثبت آگهی فروش منزل مسکونی خود اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: افرادی به پلیس فتا مراجعه کردند و مدعی شدند که از سوی فردی در سایت دیوار به بهانه فروش منزل مسکونی مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری واقع شده اند بنابراین مراتب با تشکیل پرونده در دستور کار پلیس سایبری این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: شکات پرونده در اظهارت اولیه خود اعلام کردند که با مشاهده آگهی فروش منزل مسکونی در سایت دیوار با صاحب آگهی تماس گرفتند و پس از توافقات اولیه و قرار ملاقات حضوری و بازدید از منزل، آن را به صورت قولنامه ای در بنگاهی که مورد نظر مالک بوده است معامله و مبالغ آن را نیز به حساب مالک پرداخت کرده اند اما پس از گذشت چند روز و پیگیری های انجام شده متوجه شدند که بنگاه معاملاتی جعلی بوده و فرد مورد نظر منزل را به چندین نفر فروخته است و دیگر پاسخگو نیست.

کشوری بیان کرد: افسران سایبری بلافاصله با رصد گسترده فضای مجازی و سایت دیوار به چند آگهی و شماره تلفن فرد مظنون که به نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار آگهی فروش منزل در یک سایت اینترنتی

دستگیری کلاهبردار آگهی فروش منزل در یک سایت اینترنتی