مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-15بين الملل

ویدئو جدید القسام از شکار تانک های اسراییلی در غزه


گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس ویدئو جدیدی از نبردهای رزمندگان فلسطینی با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس را در غزه منتشر کرد.

- گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس ویدئو جدیدی از نبردهای رزمندگان فلسطینی با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس را در غزه منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفتادمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و در حالی که درگیری ها میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دارد، گردان های القسام تصاویر جدیدی از شکار تانک های مرکاوا اسراییل و نظامیان این رژیم در غزه را منتشر کرد.

القسام در این ویدئو که شامگاه جمعه منتشر شده، نشان می دهد که رزمندگان فلسطینی چگونه با راکت ضدزره یاسین 105 ، تانک های صهیونیست ها را شکار می کنند.

ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام نیز شامگاه جمعه در پیام تازه خود خبر داد رزمندگان فلسطینی در پنج روز اخیر بیش از 100 خودرو زرهی رژیم صهیونیستی از جمله تانک ها را هدف قرار داده اند.

او همچنین به شمار تلفات بالای صهیونیست ها در غزه اشاره کرد و گفت: آن چه ارتش دشمن درباره شمار کشته ها و زخمی های خود اعلام می کند، غیرواقعی است .

القسام در این ویدئو که مربوط به درگیری های محور خان یونس در جنوب غزه است، مدارک هویتی و تجهیزات نظامیان اسراییلی را نشان می دهد که پس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئو جدید القسام از شکار تانک های اسراییلی در غزه

ویدئو جدید القسام از شکار تانک های اسراییلی در غزه