مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-06اجتماعي

دعوت از دانش آموزان برای گفتن اذان زنده؛ به زودی


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی دانش آموزان را به گفتن اذان زنده دعوت می کنیم تا اذان در مدارس از سوی دانش آموزان گفته شود این در حالیست که تاکنون بیش از 160 هزار دانش آموز در مسابقات اذان اعلام آمادگی کرده اند.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی دانش آموزان را به گفتن اذان زنده دعوت می کنیم تا اذان در مدارس از سوی دانش آموزان گفته شود این در حالیست که تاکنون بیش از 160 هزار دانش آموز در مسابقات اذان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده در نشست تبیین برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی که به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد، توضیحاتی را درباره این برنامه ارائه و اظهار کرد: در سال های گذشته اقدامات و خدمات زیادی در حوزه پرورشی و فرهنگی انجام شده است اما برنامه ای را تنظیم کردیم که چالش های برنامه های گذشته به حداقل برسد.

وی هدف از این برنامه را تشریح و بیان کرد: چالش های حوزه پرورشی و مدارس، حجم بالای دستورالعمل های دریافتی، موازی کاری مجموعه ها در حوزه پرورشی و فرهنگی، عدم تدارک فرصت لازم در برنامه هفتگی مدارس، غفلت از عاملیت دانش آموزان در طراحی و اجرای برنامه ها و تصدی گری مربیان در فعالیت ها، عدم امکان نظارت و اثربخشی برنامه ها، کمبود منابع انسانی و مالی، عدم امکان ارزیابی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانش آموزان برای گفتن اذان زنده؛ به زودی

دعوت از دانش آموزان برای گفتن اذان زنده؛ به زودی