مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-05سياسي

دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبرد علمی و فرهنگی هستند


معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، گفت: دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبردهای علمی و فرهنگی که بر علیه کشور به راه افتاده هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، گفت: دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبردهای علمی و فرهنگی که بر علیه کشور به راه افتاده هستند.

سید هادی طباطبایی، 14 آذر در نشست با تشکل های دانشجویی دانشگاه های تربت حیدریه، با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند، افزود: نفوذ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از برنامه های دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: نشانه روی دشمنان به سمت انتخابات پیش رو از جمله همین نفوذ رسانه ای است و ما نیز وظیفه داریم برای ناکام گذاشتن دشمن در انتخابات با قدرت شرکت کنیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تشدید و حفظ تحریم ها علیه مردم و برنامه ریزی برای ایجاد اغتشاش در داخل کشور را از برنامه های اصلی دشمن دانست و خطاب به دانشجویان افزود: باید مراقبت کنیم مطالب را بدون مطالعه و تحقیق بازنشر ندهیم و درباره هر آنچه که می بینیم، تحقیق کنیم.

طباطبایی ادامه داد: دانشجویان و نخبگان فرماندهان نبردهای علمی و فرهنگی که علیه کشور به راه افتاده هستند، از آنان این انتظار وجود دارد که علاوه بر حضور در میدان های علمی در حوزه جهاد تبیین نیز پیشرو و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبرد علمی و فرهنگی هستند

دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبرد علمی و فرهنگی هستند