مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-02اقتصادي

حدود 3 کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت


حدود 3 کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان امروز شنبه با هدف رشد ترانزیت و تجارت و افزایش ایمنی کاربران جاده ای با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان حدود 3 کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان امروز شنبه با هدف رشد ترانزیت و تجارت و افزایش ایمنی کاربران جاده ای با حضور استاندار سیستان و بلوچستان،عضو کمیسیون عمران مجلس، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: طول کلی قطعه یک کمربندی غربی زاهدان از میدان راه و شهرسازی تا تقاطع غیر همسطح 14 کیلومتر است که به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی در این مسیر در دو سال گذشته 8 کیلومتر بزرگراه احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

عطاء اله اکبری ادامه داد: برای ساخت حدود سه کیلومتر بزرگراه به همراه پل دوم تامین اجتماعی در این مسیر 90 میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه های ارتباطی زاهدان و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات در نظر دارد در صورت تخصیص منابع مالی بقیه این مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 3 کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت

حدود 3 کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت