مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-27بين الملل

خشم همسران سربازان روسی از پوتین: فرزندان ما بی پدر بزرگ می شوند


همسران مردان روسی که سال گذشته به دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه  به خدمت سربازی درآمده بودند، فراخوانی را منتشر کردند و در آن از کرملین به دلیل خیانت به مردم خود و دادن وعده های پوچ انتقاد کردند.

- خشم همسران سربازان روسی از پوتین: فرزندان ما بی پدر بزرگ می شوند نیوزویک در گزارشی می نویسد: همسران مردان روسی که سال گذشته به دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه  به خدمت سربازی درآمده بودند، فراخوانی را منتشر کردند و در آن از کرملین به دلیل خیانت به مردم خود و دادن وعده های پوچ انتقاد کردند.

آندری کارتاپولوف، رییس کمیته دفاعی دومای دولتی در ماه سپتامبر گفت که مردان روسی که برای جنگ به خدمت گرفته شده اند تا زمانی که عملیات به اصطلاح نظامی ویژه تکمیل نشود، از اوکراین خارج نخواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نیوزویک در گزارشی می نویسد: همسران مردان روسی که سال گذشته به دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه  به خدمت سربازی درآمده بودند، فراخوانی را منتشر کردند و در آن از کرملین به دلیل خیانت به مردم خود و دادن وعده های پوچ انتقاد کردند.

  بستگان این سربازان که خواستار اجازه دادن به مردانشان برای بازگشت به خانه هستند، این درخواست را در کانال تلگرام راه خانه در 27 نوامبر منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم همسران سربازان روسی از پوتین: فرزندان ما بی پدر بزرگ می شوند

خشم همسران سربازان روسی از پوتین: فرزندان ما بی پدر بزرگ می شوند