مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-10اجتماعي

اقامه نماز جماعت در 1088 مدرسه زنجان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره اینکه در یک هزار و 88 مدارس نماز جماعت اقامه می شود، گفت: از این تعداد 619 نماز خانه مستقل در مدارس وجود دارد که دانش آموزان استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان زنجان ظهر امروز در جلسه سومین شورای آموزش وپرورش استان زنجان به تشریح برنامه های فرهنگی و پرورشی آموزش وپرورش در مدارس پرداخت و اظهار داشت: تدوین برنامه های فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه با اهداف پنج گانه دنبال می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره اینکه در یک هزار و 88 مدارس نماز جماعت اقامه می شود، اظهار داشت: که از این تعداد 619 نمازخانه مستقل در مدارس وجود دارد که دانش آموزان استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه 260 نفر از ائمه جماعت در مدارس را روحانیون تشکیل می دهند، ادامه داد: در راستای اجلاسیه نماز  با همکاری ستاد اقامه نماز استان در 100 مدرسه متوسطه اول پیش بینی اردوهای یک روزه درون مدرسه ای به عنوان به رنگ قنوت برگزار می شود.

میرزایی با بیان اینکه برنامه به رنگ قنوت در 40 مدرسه در حال اجرا است، گفت: همچنین برنامه پیوند، محله و مدرسه در یکی از مساجد نزدیک هر مدرسه در روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جماعت در 1088 مدرسه زنجان

اقامه نماز جماعت در 1088 مدرسه زنجان